Structuurtrainer voor zakelijke professionals

Reviews

Wat klanten over mij zeggen

Van klant tot ambassadeur

Ik ben ontzettend dankbaar voor de mooie samenwerkingen die ik heb mogen ervaren. Om een beter beeld te geven van wat je kunt verwachten, heb ik enkele van mijn klanten gevraagd om hun ervaring met mijn diensten en trainingen te delen. Hieronder lees je hun eerlijke reacties en verhalen — rechtstreeks van de mensen met wie ik heb mogen werken.

Van een IT-managerRinze van Doodewaard
“Omdat ik van baan ging veranderen heb ik mezelf als voorbereiding daarop een training van Adriana cadeau gedaan. In onze eerste afspraak zijn we door mijn agenda en mailbox gegaan en gaf Adriana mij goede hands-on tips. Hoe in-control van mijn tijd te blijven en niet volledig ondergesneeuwd te raken door de e-mail en afspraken bijvoorbeeld. In mijn nieuwe baan werk ik volgens deze structuur en dit geeft enorm veel rust. Ik heb daardoor het gevoel dat ik het onder controle heb. Naast haar praktische kennis, is Adriana zeer prettig in de omgang. Ik voelde mij dan ook zeer op mijn gemak. Ik ben Adriana enorm dankbaar voor de hulp die zij mij geboden heeft, en zal haar dan ook aan iedereen aanbevelen die behoefte heeft aan structuur in zijn/haar mailbox en agenda.”
Van een communicatieadviseurRobin R.
“Adriana is echt een topper. Afgelopen jaar ben ik van functie gewisseld en hierdoor kreeg ik plots veel meer verantwoordelijkheden. De hoeveelheid meetings en mails die hiermee gepaard gingen had ik niet altijd onder controle en ik kreeg het idee dat ik hierdoor niet aan mijn daadwerkelijke werkzaamheden toekwam. Adriana heeft mij geleerd om pro-actief in plaats van re-actief te plannen en hoe ik mijn agenda zo kan indelen dat ik toe kom aan de dingen die er echt toe doen. Dankzij Adriana ervaar ik nu meer dan ooit een gevoel van controle en overzicht. Adriana heeft mij daarnaast geholpen om structuur aan te brengen in mijn mailbox en mappen waardoor ik alles gemakkelijk terug kan vinden. Hoewel de sessies soms best confronterend waren (omdat ik erachter kwam dat ik zo veel slimmer kon werken), waren ze altijd heel fijn en gezellig. Dus ben jij een (young) professional en denk je weleens: ‘hoe blijf ik mijn werk de baas’? Dan kan ik Adriana zeker aanraden!”
Van een executive assistentFiona, Den Haag
“Wat ben ik professioneel geholpen door Adriana. Natuurlijk ben ik al jaren secretaresse en weet ik als geen ander wat er van me verwacht wordt. Zowel qua planning als organiseren. Maar toch…… als je dan een nieuwe baan krijgt, er een nieuwe manager komt van buitenaf en we samen digitaal moeten starten vanwege Corona, is het zo fijn om tips & tricks te krijgen van iemand met ervaring. We hebben dankzij haar hulp onze manier van samenwerken gevonden. Niet alles hoeft nu met mijn manager besproken te worden. Ik pak zelf de regie! Onze ‘nieuwe’ manier van werken geeft mij vooral rust. Maar ook mijn manager heeft door proactief plannen meer rust en overzicht en hoeft niet meer van de ene (Teams)- meeting in de andere te rollen. En de digitale dagmappen. Zo fijn. Deze zijn nog wel experimenteel, maar we kunnen in ieder geval weer heel snel stukken terug vinden. Scheelt veel zoekwerk. We gaan echt de goede kant op samen. Erg leuk dat Adriana met haar bijdrage ons de juiste richting op gestuurd heeft! Adriana is een echte aanrader!”
Sylt SupportKirsten Verhoef
Eind 2023 jaar heb ik met een leuke groep ondernemers een interessante workshop over timemanagement van Adriana bijgewoond. Een avond met veel herkenning en met bruikbare tips.
Efficient Hotel PartnerMarianne Kuiper
Zelfs als je denkt alles op orde te hebben en je tijd en werkzaamheden prima kunt indelen, komt Adriana met verrassend goede tips. Het zet je aan het denken hoe het nog allemaal efficiënter kan en hoe je tijd en energie kunt besparen. Kortom, je hoeft niet per se in een staat te verkeren van 'door de bomen het bos niet meer te zien' om jezelf te trakteren op haar tips & tricks. Daarnaast is het sowieso een feestje om inzichten te verkrijgen mét de nodige humor en zelfspot 🙂
Landgoed MennorodeWilco van der Geest
'Wat een goede tip; bel Adriana Luns' en zo geschiedde. Binnen een dynamische kantooromgeving (HR & Financiën) van het mooiste Landgoed op de Veluwe, door Adriana, weer de 'rust' weten te vinden. Samen, in company, met tips en tricks vanuit de dagelijkse praktijk heeft Adriana een nog efficiënter team weten te creëren. Praktisch en direct toepasbaar advies! Een waardevolle sparringpartner die overzicht creëert en tijd oplevert.
Miss TroubleshooterEsther de Vroomen
Adriana Luns heeft het uitzonderlijke talent als zakelijk professioneel organizer om jou in al je hectiek en in een relatief korte tijd weer overzicht te geven met echt grip op je werkzaamheden. Het voelt niet meer als dweilen of ik doe maar een dotje en morgen weer een dag, maar je weet wat er speelt en wat te doen wanneer. Haar kracht ligt in het fungeren als coach, waarbij ze je helpt inzicht te krijgen in wat je gemakkelijker kunt bereiken en hoe je je mindset kunt veranderen om grip te krijgen op je planning en takenlijsten. Je herkent vast het gevoel dat je wordt gestuurd door mail en telefoon verkeer, met als resultaat ook nog een langer wordende to-do lijst. Adriana bracht structuur aan in de chaos. Ze heeft me geholpen om mijn prioriteiten te identificeren en een duidelijke, haalbare planning op te stellen. Haar methodische aanpak heeft me geholpen om mijn productiviteit te verhogen en me te concentreren op de belangrijkste taken die mijn bedrijf vooruit helpen. Wat Adriana onderscheidt, is haar vermogen om niet alleen tijdelijke oplossingen te bieden, maar om blijvende veranderingen te bewerkstelligen. Ze heeft me geleerd hoe ik mijn tijd effectiever kan beheren en mijn agenda in evenwicht kan brengen met mijn persoonlijke en professionele doelen. Haar coaching heeft een blijvende impact gehad op mijn organisatorische vaardigheden en mijn vermogen om mijn bedrijf te laten groeien. Adriana is daarom niet zomaar een organizer; ze is een waardevolle partner voor iedereen die op zoek is naar meer structuur en balans in hun leven. Als je grip wilt krijgen op je dag en ruimte wilt maken je hoofd, voor wat er echt toe doet, dan is Adriana de professional die je nodig hebt!
WebdesignerLisette Overeem
Toen ik tijdens een training naast Adriana zat en haar diensten eens aanhoorde dacht ik gelijk 'lk ben zo jouw doelgroep'. Na wat vragen van jou over hoe ik bepaalde werkzaamheden deed, ging jij aan en zei je "ik zou jou zo goed kunnen helpen" en zo geschiedde. Stap voor stap zijn we begonnen aan een traject en in kleine behapbare opdrachten kon ik aan de gang met de veranderslag. Je legt alles zo duidelijk maar niet veroordelend uit. Je bent een stok achter de deur, maar ook het luisterend oor en natuurlijk heb je geweldige tips. Waar mijn week eerst werd bepaald door de waan van de dag, de onvoorziene werkzaamheden en de hardst schreeuwende klant, is mijn planning nu duidelijk. Ik besteed veel minder tijd aan mijn mail. Voordat een klant iets vraagt, heb ik het al mede gedeeld en is mijn hoofd leeg. lets waar ik zo naar verlangde als creatief ondernemer. Ik weet nu zoveel beter hoe de dag en de week gaat verlopen, zodat ik meer tijd over heb voor mezelf maar ook meer geniet van het werk dat ik doe. Het is overzichtelijk en gestructureerd. Het is een andere manier van werken en dat kost mij discipline om het vol te houden. Dat lukt niet altijd, maar ook dan komt Adriana om de hoek kijken; soms alleen met een "Hoe gaat het?" Wat genoeg is om de draad weer op te pakken. Ik gun iedere ondernemer een Adriana. Het heeft mij meer opgeleverd dan ik vooraf had gehoopt. Dank je wel hiervoor!
Positionerings- en website advies voor ondernemersHannelore Kron
Om succesvol te ondernemen heb je naast je vakinhoudelijke kennis 2 andere cruciale dingen nodig: overzicht en structuur. Daar loopt het nog wel 's spaak bij mij. En daarvoor schakelde ik Adriana in. 1,5 uur sparren om mijn grootste obstakels door te spreken op agendabeheergebied. Met simpele tips maakte ze al het verschil. Bijvoorbeeld deze: Plan voor afspraken ook de reistijd in je agenda, de reistijd terug, en plan tijd in om acties uit te werken of opvolging te doen. "Hahaha, simpel!" zul je misschien zeggen. Nou, voor mij was dat een vinger op de zere plek: op dit soort punten liet ik het namelijk liggen, waardoor ik chronisch te veel in en dag propte, te weinig tijd had, en stress had. Door Adriana's tips is dit verbeterd: meer overzicht, meer rust in mijn kop, minder stress. En dat in maar 1,5 uur!
Projectmanager Nationale-NederlandenRobin Remmerswaal
Ik leerde Adriana precies op het juiste moment kennen. Ik had net enkele maanden een nieuwe functie en had ineens veel meer afspraken, mails en verantwoordelijkheden. Hierdoor had ik het idee dat ik soms geleefd werd door mijn mailbox en agenda. Vanuit haar ervaring als management assistent weet Adriana hoe het is om een drukke agenda en mailbox te ordenen en in enkele sessies heeft ze mij geleerd hoe ik grip op mijn werkweek kon krijgen. Adriana neemt de tijd om je op een persoonlijke manier te begeleiden en samen ontdek je welke werkwijze goed bij jezelf past. Dus wil jij een goed archiveringssysteem, opgeruimde mailbox en overzichtelijke agenda? Dan kan ik Adriana - The Organizing Pro 4u zeker aanraden!
Managementassistente Nationale-NederlandenMieke van der Neut
Ondanks mijn jarenlange ervaring heeft de training van Adriana mij enorm geholpen. Op zeer professionele wijze gaf Adriana mij een aantal nieuwe inzichten waardoor ik efficiënter aan het werk ben gegaan. Ik heb de frisse blik van Adriana als zeer waardevol ervaren.
Borger Smith Makelaars en Taxateurs AmstelveenMary Smith, founder / makelaar
Een inspirerende en heldere presentatie van Adriana met concrete tips voor meer ruimte in de dag.
managementassistenteSophie de Neef
De training van Adriana heeft mij enorm geholpen. Ik zit nog niet zo lang in het vak dus inzichten en adviezen ontvangen van iemand met zo veel ervaring heb ik als erg nuttig ervaren. Daarna heb ik de adviezen meteen efficiënt kunnen toepassen. Een aanrader voor iedereen, met of zonder ervaring. Bedankt!
Nationale-NederlandenFiona Knijnenburg
“Wat ben ik professioneel geholpen door Adriana.
Natuurlijk ben ik al jaren secretaresse en weet ik als geen ander wat er van me verwacht wordt. Zowel qua planning als organiseren.
Maar toch…… als je dan een nieuwe baan krijgt, er een nieuwe manager komt van buitenaf en we samen digitaal moeten starten vanwege Corona, is het zo fijn om tips & tricks te krijgen van iemand met ervaring.

We hebben dankzij haar hulp onze manier van samenwerken gevonden. Niet alles hoeft nu met mijn manager besproken te worden. Ik pak zelf de regie! 

Onze ‘nieuwe’ manier van werken geeft mij vooral rust. 
Maar ook mijn manager heeft door proactief plannen meer rust en overzicht en hoeft niet meer van de ene (Teams)- meeting in de andere te rollen.

En de digitale dagmappen. Zo fijn. 
Deze zijn nog wel experimenteel, maar we kunnen in ieder geval weer heel snel stukken terug vinden. Scheelt veel zoekwerk.

We gaan echt de goede kant op samen. 
Erg leuk dat Adriana met haar bijdrage ons de juiste richting op gestuurd heeft! 

Adriana is een echte aanrader!”